Veelgestelde vragen

Wij doen er alles aan om jou een onvergetelijke ervaring mee te geven. Zowel tijdens de voorpret als tijdens de Omloop van Zandvoort zelf!

Inschrijving goede doelen team

Inschrijven
Wanneer gaat de inschrijving open?
De inschrijving voor de business race van de Omloop van Zandvoort 2024 opent op 19 augustus 2024 om 09:00 uur.

Wanneer sluit de inschrijving?
De inschrijving sluit op maandag 17 maart 2024 om 23:59 uur, of eerder wanneer we uitverkocht zijn.

Wat is het maximum aantal deelnemers per team?
Een team bestaat uit maximaal 10 teamleden. Heb je meer dan 10 deelnemers, dan kan je een extra team inschrijven. Heb je minder dan 10 deelnemers, dan mag je jouw team ook aanvullen met relaties, vrienden en bekenden.

Het is niet mogelijk om 'losse' deelnemers met individuele tickets aan een team toe te voegen.

Hoe wordt de korting verrekend bij afname van meerdere teams?
Bij afname van 5-9 teams wordt er 5% korting toegepast. Bij afname van 10-14 teams wordt 10% korting toegepast en bij 15 teams of meer ontvang je 15% korting. De korting wordt gebaseerd op het bedrag exclusief BTW.

Heb ik de gegevens van de teamleden nodig om in te schrijven?
Nee, dat is niet per se nodig. Je vinkt dan ‘Ik weet het nog niet’ aan om door te gaan met de inschrijving.

Afbeelding met tekst, schermopname, Lettertype 
Automatisch gegenereerde beschrijving

Het is, gelet op de veiligheid tijdens het evenement, verplicht dat uiterlijk 1 dag voor het evenement alle tickets zijn toegewezen in jouw dashboard.

Heb je bij verzending van de startbewijzen gekozen voor ‘Adres deelnemer’, dan dien je voor de uiterste wijzigingsdatum 17 februari 2025 de tickets te hebben toegewezen.

Als je later dan de uiterste wijzigingsdatum 17 februari 2025 hebt ingeschreven, is het aan te raden om de tickets direct toe te wijzen.
Tickets wijzigen is tijdelijk niet mogelijk tussen 17 februari 2025 en 27 maart 2025.
Tickets toewijzen
Hoe wijs ik tickets toe aan mijn teamleden?
Open jouw dashboard, deel de registratielink om een teamlid een ticket te laten claimen.

Óf open de resterende tickets en kies daar per ticket voor: een deelnemer uitnodigen, een unieke registratielink delen of zelf handmatig gegevens invullen.

Tot wanneer kan ik tickets toewijzen aan mijn teamleden?
De uiterste wijzigingsdatum is 17 februari 2025, zodat wij voldoende tijd hebben om de startnummers/stuurbordjes/stempelkaarten naar het juiste adres te verzenden.

Tickets wijzigen is tijdelijk niet mogelijk tussen 17 februari 2025 en 27 maart 2025.

Na 17 februari 2025 kan je niet-toegewezen tickets nog wel toewijzen, maar deze gegevens worden dan niet meer meegenomen in de productie en verzending van de startnummers/stuurbordjes/stempelkaarten. Je ontvangt betreffende startnummers/stuurbordjes/stempelkaarten op jullie factuuradres.

Ik heb een verkeerd e-mailadres ingevuld bij het toewijzen, wat nu?
Open jouw dashboard, open betreffend ticket en kies bij ‘Gegevens’ voor ‘Registratie bewerken’ om het mailadres aan te passen.
Factuur/Betaalmogelijkheid
Hoe kan ik mijn Business teams op factuur betalen?
Kies tijdens de inschrijving voor ‘Plaats bestelling als bedrijf’ en voor ‘Overboeking’ om op factuur te betalen.

Waar kan ik mijn factuur terugvinden en hoe betaal ik deze?
De factuur kan je terugvinden in jouw dashboard. Je kunt het bedrag overmaken aan Mollie Payments onder vermelding van het Betaalkenmerk.

De betaling aan Mollie Payments is teruggestort. Wat nu?
Hoogstwaarschijnlijk is er aan Mollie Payments betaald zonder vermelding van het Betaalkenmerk.

In dat geval lukt de betaling niet en komt het geld automatisch bij jullie terug. Je kan opnieuw overmaken aan Mollie Payments onder vermelding van het Betaalkenmerk.

Het Betaalkenmerk vind je terug op de factuur. Open jouw dashboard en open betreffende factuur voor de betaalgegevens.

Ik heb betaald, maar de factuur staat nog open in mijn dashboard. Hoe kan dat?
De betaling is waarschijnlijk teruggestort omdat er is betaald zonder (het juiste) Betaalkenmerk. Zie de informatie hierboven.

Ik ben vergeten een referentie/PO-nummer door te geven. Wat nu?
Open jouw dashboard, open betreffende factuur en bewerk de ‘Factuurgegevens’. Je kunt de aangepaste factuur daarna downloaden met de button ‘Factuur downloaden’.

Wat gebeurt er als ik de factuur te laat betaal?
 Bij niet, te late of onvolledige betaling of als de automatische incasso mislukt, bent u, zoals dat heet, in verzuim en heeft Le Champion het recht wettelijke rente te berekenen. U ontvangt een herinnering en krijgt nog 14 dagen de tijd om te betalen. Als de betaling uitblijft, wordt u aangemaand en heeft Le Champion het recht incassokosten in rekening te brengen. Bij het uitblijven van de betaling mag Le Champion iedere vorm van dienstverlening staken, totdat de door u verschuldigde betaling ontvangen is. Indien nodig geeft Le Champion de vordering uit handen aan een incassobureau.
Stuurbordjes
Waar worden de Business startbewijzen bezorgd?
Tijdens de inschrijving kies je voor verzending naar ‘Factuuradres’ of ‘Adres deelnemer’.

Wanneer je kiest voor 'Factuuradres' ontvang je het businesspakket op het factuuradres. Let op! Je dient het factuuradres bij de betaalstap in te vullen. Dit mag géén postbus adres zijn.

Wanneer je kiest voor 'Adres deelnemer', ontvangt elke deelnemer het startbewijs op het persoonlijke opgegeven adres. De adressen van de deelnemers dienen voor de uiterste wijzigingsdatum 17 februari 2025 in het dashboard te staan. Anders worden de startbewijzen alsnog naar het factuuradres verzonden. Open jouw dashboard en kijk bij ‘Facturen’ waar je voor hebt gekozen.

Bij bestellingen die na 17 februari 2025 gedaan worden, dienen de deelnemersgegevens direct aangevuld te worden.

Wanneer worden de startbewijzen bezorgd?
Uiterlijk in de week van het evenement worden de startsbewijzen bezorgd. Als je hebt gekozen voor verzending naar ‘Factuuradres’ ontvang je een tracking link. Niks ontvangen? Neem dan contact op via het contactformulier.
Annuleren
Kan ik mijn teaminschrijving annuleren?
Het is helaas niet mogelijk om je inschrijving kosteloos te annuleren. Check hiervoor de Algemene voorwaarden voor business- en goede doelendeelname, artikel 2.7.

Omloop van Zandvoort 2025

Start en finish
Waar zijn de start en finish?
De start bevindt zich op Circuit Zandvoort en de finish op het Circuit Zandvoort.

In welk Goede doelen vak starten wij?
Uiterlijk in de week van het evenement ontvang je een e-mail met de laatste deelnemersinformatie, waaronder de startvakken en -tijden.

Óf open jouw dashboard en check in de week van het evenement jouw ‘Toegewezen tickets’.

Wat zijn de starttijden van de Goede doelen teams?
Kijk voor de starttijden op de website.

Mag een teamlid eerder of later starten?
Een deelnemer mag later starten. Eerder starten is niet toegestaan.

Mag een teamlid deelnemen aan een andere afstand?
Het is alleen mogelijk om een kortere afstand te fietsen. De deelnemer kan met het toegewezen startnummer de kortere afstand fietsen en start dan vanuit het zelfde startvak bij de kortere afstand.
Bereikbaarheid
Waar kan ik parkeren?
Lees hier meer over de bereikbaarheid.

Hoe kan ik het beste komen met openbaar vervoer?
Lees hier meer over de bereikbaarheid.
Helpdesk
Waar is de Helpdesk van Le Champion?
De Helpdesk vind je in de Paddock Club op Paddock 2.
Medaille
Krijg ik een medaille?
Bij de finish van de ontvangt iedereen uit het team een medaille. 
Tijdslimiet
Zijn er tijdslimieten?
De finish op het Circuit Zandvoort is geopend tot 16:00 uur.
Verzorging, medisch, faciliteiten
Welke verzorging krijg ik onderweg?
Lees hier meer over de verzorgingsposten.

Is er medische hulpverlening aanwezig?
Lees hier meer over medische begeleiding langs de route.

Zijn er toiletten onderweg?
Op de start-/finishlocatie en bij de verzorgingsposten zijn toiletten aanwezig.

Zijn er kluisjes?
Op Paddock 2 zijn er lockerwagen(s) aanwezig.

Technische begeleiding
Tijdens de Omloop van Zandvoort zijn er reparatiewagens van Fietsenmakers aan Huis aanwezig. Heb je pech op de route, zoals een lekke band of een gesprongen ketting? Dan kun je de reparatiewagen bellen. Zorg ervoor dat je je op de route bevindt en bel het telefoonnummer dat op jouw stempelkaart gedrukt staat. De service is gratis, alleen de materialen moeten worden betaald.
GPX-bestand
Ontvang ik een GPX-bestand?
Ja, vanuit de laatste deelnemersinformatie email kan je het GPX-bestand downloaden. De laatste deelnemersinformatie ontvang je in de week van het event.

Overig

Vrijwilliger worden
Welke vrijwilligerstaken zijn er en hoe kan ik mij aanmelden?
Lees hier meer over vrijwilligerstaken en meld je aan via het inschrijfformulier.
Le Champion Leden
Hoe kan ik lid worden van Le Champion?
Lees hier meer over de voordelen van een lidmaatschap en word lid via het inschrijfformulier.
Gevonden voorwerpen
Wat gebeurt er met gevonden voorwerpen?
Ben je iets waardevols verloren, informeer dan bij onze helpdesk ter plekke. Is het niet gevonden, informeer dan achteraf even bij onze organisatie via het contactformulier.
Heb je vragen over jouw individuele inschrijving? Kijk dan bij onze veelgestelde vragen voor individuele deelnemers.

Contact opnemen

Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons een bericht. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!

Stuur ons een bericht
Inschrijven